Boligkveld med Magne Gundersen

Magne Gundersen fra "Luksusfellen" kommer til Farsund!

Drømmer du om å kjøpe din egen bolig, men er usikker på hvordan du skal få det til? Har du ungdommer i hus som skal etablere seg for første gang og ønsker bistand? Eller kanskje du vil bytte fra enebolig til leilighet? Da bør du sette av denne kvelden!

Magne Gundersen er forbruker-økonom i SpareBank 1 og kjent fra TV-serien "Luksusfellen."
Han kommer til banken i Farsund og vi inviterer derfor til det vi har kalt Boligkveld.

Boligkvelden passer både for deg som skal kjøpe bolig for første gang, for deg som vurderer å bytte bolig og for foreldre som vurderer å hjelpe sine barn inn på boligmarkedet. Vi gir deg råd både om finansiering og smarte sparetips Du vil også få nyttige tips om hva du bør tenke igjennom før du går på visning, og hva du bør se etter mens du er der.
Vi vil gjerne at du skal lykkes med boligdrømmen, og kan hjelpe deg å ta gode økonomiske valg.

Å gå fra boligdrøm til virkelighet er kanskje ikke så vanskelig som du tror.

I tillegg til Magne Gundersen, møter du finansrådgiver Simon Stene fra banken og megler Marius Kjørkleiv fra EiendomsMegler 1.
Finansrådgiver Øyvind Håheim er møteleder.

Håper vi ses!
Du trenger ikke være kunde i banken for å bli med på Boligkvelden. Ta gjerne med en venn eller familiemedlem om du vil. Bruk påmeldingslinken under for å melde deg/dere på. Enkel servering.

Velkommen!

Tid: Tirsdag 17. september 2019 kl 18 00 - 20:00